Reklamacje

  1. Wszystkie produkty przez nas oferowane są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych;

  2. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Okresy gwarancyjne są różne i uzależnione od rodzaju produktu oraz producenta. Szczegółowe informacje o gwarancjach znajdują się TUTAJ;

  3. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wad w otrzymanym Towarze, można go odesłać na adres sklepu Sprinta Group Marcin Ołtarzewski, ul. Kiedacza 56/11, 02-776 Warszawa ;

  4. Reklamacja powinna zawierać: numer zamówienia, dokładny opis niezgodności lub wady, termin ujawnienia niezgodności lub wady, imię i nazwisko Klienta, adres zwrotny, numer telefonu oraz adres mailowy;

  5. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może w ramach rękojmi:

      1. Zażądać obniżenia ceny Towaru;

      2. Odstąpić od Umowy sprzedaży;

      3. Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad;

  6. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu Towaru;

  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do nas reklamowanego Towaru;

  8. W przypadku uznania reklamacji pokrywamy wszystkie udokumentowane koszty dostarczenia reklamowanego Towaru oraz koszt odesłania Towaru do Klienta;

  9. Gdy reklamacja nie zostanie uznana wszelkie koszty dostawy ponosi Klient.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel