Reklamacje
-
Wszystkie produkty przez nas oferowane są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych;
-
Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Okresy gwarancyjne są różne i uzależnione od rodzaju produktu oraz producenta. Szczegółowe informacje o gwarancjach znajdują się TUTAJ;
-
W przypadku stwierdzenia niezgodności lub wad w otrzymanym Towarze, można go odesłać na adres sklepu Sprinta Group Marcin Ołtarzewski, ul. Kiedacza 56/11, 02-776 Warszawa ;
-
Reklamacja powinna zawierać: numer zamówienia, dokładny opis niezgodności lub wady, termin ujawnienia niezgodności lub wady, imię i nazwisko Klienta, adres zwrotny, numer telefonu oraz adres mailowy;
-
Jeżeli Towar ma wadę, Klient może w ramach rękojmi:
-
Zażądać obniżenia ceny Towaru;
-
Odstąpić od Umowy sprzedaży;
-
Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad;
-
-
Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu Towaru;
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do nas reklamowanego Towaru;
-
W przypadku uznania reklamacji pokrywamy wszystkie udokumentowane koszty dostarczenia reklamowanego Towaru oraz koszt odesłania Towaru do Klienta;
-
Gdy reklamacja nie zostanie uznana wszelkie koszty dostawy ponosi Klient.